Scottish Cubed rainy day

22:00

Pár hetes noszogatás után, végre rávettem a párom, hogy menjünk el vásárolni neki pár dolgot. Ha már a városban jártunk, fotóztunk egy kis outfit-et. Végül pedig én is beszereztem néhány ruhadarabot, ami kihagyhatatlan áron volt. És itt szeretném felhívni a figyelmeteket, ugyanis a boltokban még mindig tartanak a hatalmas leárazások! A legtöbb hely meghosszabította Február 14.-ig az akciót, illetve újabb Valentin napi kedvezményekkel találkozhattok az üzletek kínálatában.
És akkor íme a blog első outfit-je:
- I convinced my boyfriend to go shopping for him after two weeks. And if we were already in town we took some photos about my outfit. And after all I bought some clothes too that I coulden't miss out because of the price. I would like to take note of that the big SALES are still on. The shops have extended the SALES until February 14 and new SALES are out for Valentine's Day.
Here is the blog's first Outfit. -





Bár az idő elég borongós volt, viszont kellemes fokok repkedtek, így kabát nélkül se fáztam.
- It was cloudy but the temperature was comfy. I diden't even need my coat. -




Skirt - Bershka
Jumper - Terranova
Coat - New Yorker (old)
Shoes - Deichmann
Accessories - Style and Blog, C&A
Watch - Springfield

No make-up.
Photographer: Norbert Kovacs

Bonsoir!

You Might Also Like

6 COMMENTS

  1. Nagyon tetszik a cipod meg a pulcsid :) Mostanság nagyon szeretem a szurke színt :) És koszonoom szépen a kommentet a blogomon :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Juj, köszönöm ez kedves! Igen, én most a sötétkék és fekete színekért vagyok oda. Ezt teszi a tél! :) Majd ha jön a tavasz visszatérnek az élénk színek is. ;)

      Törlés
  2. Those heels are fabulous! Also, I wish I could go without wearing my coat where I live in Canada!

    Jennifer Ashley
    www.prettylittledetails.ca

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thanks. I wish that snow what you have there it could be here too. :) You have moutains are wonderful. Salut!

      Törlés
  3. nice outfit :) and the heels with the studded back detail are fabulous.
    sounds like you made some really good deals during the sales :)

    VálaszTörlés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Instagram